Rasool Abedanzadeh

Associate Professor

Update: 2024-11-05

Rasool Abedanzadeh

دانشکده علوم ورزشی / گروه رفتار حركتی و روان شناسی ورزشی

Master Theses

  1. تاثیر تحریك الكتریكی فراجمجمه ای مغز بر عملكرد حركتی، چیرگی شناختی و شبكه‌های توجه كودكان
    سپیده چراغ پور احمدمحمودی 1402
  2. مقایسه تأثیر بازیهای ویدئویی فعال و تمرینات تحریك الكتریكی فراجمجمه ای مستقیم مغز بر كاركردهای اجرایی سالمندان سالم:یك مطالعه كارآزمایی تصادفی
    عیسی كیانی مطلق 1402
  3. تاثیر تحریک شنیداری (فزاینده ، کاهنده، ثابت ) بر قدرت مطلق و نسبی عضلات منتخب و برخی شاخص های فیزیولوژیک
    راضیه صفری 1401
  4. تأثیر افزایش نورآدرنرژیک بر یادگیری حرکتی و عملکرد شناختی دانش¬آموزان دختران افسرده
    فاطمه چشمه خاور 1401
  5. بررسی رابطه بین كیفیت خواب و میزان فعالیت بدنی با پیشرفت تحصیلی كودكان دارای اختلال هماهنگی رشدی
    سولماز رزمجویی 1401
  6. تاثیر خود گفتاری بر اجرا ، یادداری و انتقال پاس فوتبال تحت شرایط خستگی جسمانی
    کیامرز دره شوری 1401
  7. تأثیر دستورالعمل های توجه بر یادگیری تکالیف مجرد و مداوم در افراد با نقایص شنوایی
    زهرا صمدی 1401
  8. تأثیر دستورالعمل های کانون توجه بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون در دانش آموزان دختر: بررسی خودکاری حرکت
    نوبر وفائی منش 1400
  9. مقایسه اثربخشی روشهای تمرینی ورزش هوازی، ورزش مغزی، بازیهای ویدیوئی و ترکیبی بر کارکردهای اجرایی نوجوانان
    مریم مومنی 1400
  10. تأثیر بازی های فعال بر تبحر حرکتی و رشد اجتماعی کودکان 7 تا 9 سال
    صادق فلیحی 1400
  11. تأثیر تمرینات تعادلی مبتنی بر بازی های ویدیویی فعال بر کنترل قامت دانشجویان دختر
    زهرا شهولی كوه شوری 1399
  12. اثربخشی بازخورد آنلاین و آفلاین ویدیویی بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال
    فرزانه شیخ زاده تكابی 1399
  13. رواسازی و تعیین اعتبار نسخه فارسی مقیاس چندبعدی لذت از فعالیت بدنی
    عطاالله صبری 1399
  14. اثرات استراحت، موسیقی و بازیهای ویدیویی فعال بر کارکردهای اجرایی و حرکتی
    سارا سلطانی فر 1399
  15. تأثیر هشت هفته بازی های ویدئویی فعال بر کارکردهای شناختی و حرکتی دانش آموزان پسر
    صالح جراحی 1398
  16. تاثیر یک دوره بازی های ویدیویی فعال بر یادگیری مهارت دارت در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم
    نیلوفر جعفری گندمانی 1398
  17. سهم تمرین مسدود و تصادفی در تداخل زمینه ای نظام دار فزاینده در یادگیری پرتاب دارت
    منصوره بختیاری 1397